zondag 8 september 2013

365 dagen project week 36

De expositie

Ja, als ik dan toch op 1 september de draad weer oppak dacht ik, kan ik net zo goed beginnen met de expositie die ik dit weekend heb gehad. Wat was het leuk en wat was er veel belangstelling. Samen met drie Academie genoten exposeerden we in de kerk van Stompetoren. Een mooi kerkje waar het werk op de witte muren goed uitkwam. Het was leuk om m'n werk te laten zien. Mensen waren enthousiast en geïnteresseerd in m'n uitleg. Verder heb ik schetsjes en uitwerkingen van het 365 dagen project over brillen ten toon gesteld. Het 365 dagen project op zich en mijn brillenproject leverde veel gespreksstof op. 
Ook kreeg ik een enthousiaste brief van Astrid die m'n blog volgt. Ze is heel creatief en heeft een schilderijtje gemaakt dat als titel meekreeg: Door een roze bril kijken. Kijk zelf maar, ik vind het zo leuk dat iemand n.a.v m'n blog over brillen denkt hier kan ik wel wat mee en er een eigen werkje over maakt. 
Het was dus een top weekend!

134

135

136

137

138

139

140


Geen opmerkingen:

Een reactie posten