donderdag 30 mei 2013

pauze

Zomerstop


Noem het maar zo. Het is op dit moment te veel voor me om verder te gaan met het brilproject. De toekomstige verhuizing, m'n revalidatie naar een forse beenoperatie levert ontstekingen op. Dit veroorzaakt de nodige kwaaltjes en pijn. Ik heb besloten er drie maanden mee te stoppen en ga in september weer verder. Het kost me heel veel moeite dit te doen. Mensen die me kennen weten dat ik heel plichtsgetrouw ben en me graag voor de volle 100% inzet. Op dit moment is dit te veel. Iedereen een heerlijke zomer toegewenst en ik spreek jullie graag weer in september! 

2 opmerkingen:

  1. Wat lief dat je me de lettertjes stuurde! Dank je wel! Ik lees nu dat je zelf ook wel opkikkertje kan gebruiken. Hopelijk ben je over drie maanden weer helemaal opgeknapt.
    Geniet van de mooie zomerdagen. En als het kan,
    Pluk de dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Mariel. Jij veel sterkte toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen