zondag 22 september 2013

365 dagen project week 38

Nieuwe bril

Zo zaten we gezellig op een rustige ochtend koffie te drinken. H. zei uit het niets, met m'n bril voor dichtbij kan ik nu ook heel goed veraf kijken. ? dacht ik. Waarna we toch maar een afspraak maakten bij die aardige opticien. Er was een fijne actie, waar we allebei van zouden profiteren. Mijn bril was na vier jaar ook wel aan vervanging toe, lak eraf, krassen, verf, beetje oubollig. 
De opticien, een aardige mevrouw, was duidelijk en geduldig. Toen ik vertelde dat ik een blog bijhield over brillen reageerde ze enthousiast en mocht H. foto's maken van mij terwijl ze mijn ogen onderzocht. Er zit een foto bij waarvan ik denk, m'n ogen hebben de uitstraling van een oude buldog, ziet er goed uit dus.
En zo kochten we op een van de laatste mooie zomerdagen allebei een nieuwe bril. Het was even wennen in het begin, soms zag ik een beetje dubbel. Nu gaat het prima. Hip, zeggen m'n zoons.


148

149

150

151

152

153

154

1 opmerking: