zondag 17 november 2013

365 dagen project week 46

Inspiratie 2

In week 41 heb ik hier over geschreven. Het ontwerpen lukt bij mij als ik veel verschillende dingen doe die me inspiratie kunnen geven. Een expositie zoals deze, van goede amateurschilders, wil ik dan ook niet missen. Mensen die het geluk hebben in deze ruimte gratis te exposeren. Er hangt veel verschillend werk. Hierdoor blijf ik langer geboeid door de mogelijkheden die ik zie. Vooral het werk met het zwart/wit meisje intrigeert me. Ik zie hoe goed dat samen gaat, zwart/wit, enigszins gestyleerd, en een geschilderde realistische achtergrond. Het is interessant een atelier te bekijken. Hoe werkt iemand, wat zie ik voor studiemateriaal, welke schetsen liggen er? Allemaal stukjes die samen een eindproduct kunnen maken.
Evengoed ben ik dagelijks, in m'n hoofd of als krabbel, tekening of schetsje bezig met m'n brillenproject. Toch wil ik dit ook laten zien omdat het maken van iets ook te maken heeft met goed kijken naar... 

203

204

205

206

207

208

209

Geen opmerkingen:

Een reactie posten