zondag 10 november 2013

365 dagen project week 45

Monoprint


Ik had natuurlijk een bril uit elkaar gepeuterd. Een bril door iemand ingeleverd bij de opticien. Kon ze haar boek niet meer lezen, kookte de soep over, of was ze HET zat? Ging ze van ze huptralala naar de brillenman omdat het tijd was en dacht ze kom, ik doe m'n fijne bloemetjesjurk aan, verf m'n lippen rood, dan ben ik straks weer  als nieuw. Een montuur, twee pootjes, een paar glazen, twee neusvleugels en wat schroefjes, thats all. Van de bril heb ik willekeurige stukken uitgeknipt. Deze blijven bij het afdrukken wit. Ik druk het af in zwart/wit en kleur. Ook leg ik twee afbeeldingen over elkaar en druk het opnieuw af. Een combinatie van kleuren en vormen dat heel goed samen gaat. 

196

197

198

199

200

201

202

Geen opmerkingen:

Een reactie posten