zondag 20 oktober 2013

365 dagen project week 42

Bril-envelop


Of 't een woord is weet ik niet, bij deze uitgevonden. Ik heb al aardig wat portretjes van mensen met bril. Er zit ook eentje van mezelf bij toen ik 17 was, die zalmroze. Gekozen vanwege de houding van het gezicht, de gekke bril of zo maar. De portretjes teken ik op verschillende soorten papier. Hergebruiken kan heel goed. Oude enveloppen bijvoorbeeld, zijn heel geschikt.  Hierna knip ik het weer uit, plak en kopieer het op willekeurig ander stevig papier. In zwart/wit of in kleur. Het is leuk om te zien hoe verrassend dit kan zijn. Hier kan ik het natuurlijk niet bij laten. Al die mooie vellen verwerk ik tot enveloppen. Het idee is niet nieuw hoor. Je ziet dit wel meer. Het maakt m'n enveloppen persoonlijker. 


176

177

178

179

180

181

182

2 opmerkingen:

  1. Mooi werk. Goed bezig. Realisties, abstrakt, ritmische en kleurrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Theo, wat leuk dat je op m'n blog kijkt! Dank je voor het compliment.

    BeantwoordenVerwijderen