zondag 7 april 2013

365 dagen project week 14

Het is gelukt!


Het is gelukt en dat voelt goed. Ik heb een complete pagina met een strip van Jan en An. Van zes naar acht afbeeldingen gegaan. Kleine stapjes genomen van afbeelding naar afbeelding. Het ene plaatje sluit redelijk goed aan op het volgende plaatje, zonder te grote overgangen. De tekeningen zijn wat losser. Nog voor verbetering vatbaar. Ook wil ik eens kijken of ik een combinatie kan maken van bijvoorbeeld een complete afbeelding van Jan en An en alleen een stukje hiervan. Als ik dit afwissel wordt het denk ik losser. 
Al met al zie ik wel een verbetering. Een afbeelding maken duurt ongeveer anderhalf uur. Soms gaat het wat sneller. Er is echter wel een fout ingeslopen. Eerder heb ik de vader van An de rol van indiaantje gegeven (zie plaatje 91). Nu kreeg Jans vader die rol, was ik even vergeten. Ik vind het niet belangrijk, het kwam zo uit. Om de veertien dagen is er een strip af van ze. Dat is voldoende. Dit komt ook omdat ik andere dingen maak over brillen en bezig ben met het afmaken en maken van werken voor een expositie.
Klinkt misschien druk, welnee, vandaag een groot deel van de dag lekker buiten gezeten, heerlijk! Dat zullen jullie ook wel gedaan hebben. We zaten immers allemaal te smachten naar mooi weer met een lekker
temperatuurtje. Heerlijk!!

                                      091 


092

093

094

095

096


097

Geen opmerkingen:

Een reactie posten