zondag 24 februari 2013

365 dagen project week 8

Keuzes


Of het nou door de griep gekomen is? De fut was er in ieder geval uit. Wat te doen, waar had ik zin in? Verder gaan met de verhaaltjes over Jan en An. Dit ontwikkelen. Ik kwam er al snel achter dat een uur per dag hier aandacht aan geven te kort was om iets af te krijgen.
Het maken en inkleuren duurt nu eenmaal langer. Bovendien is een verhaal voor mij op dit moment nog niet iets dat ik per week al in m'n hoofd heb. Meer per dag. Ik heb ook gemerkt dat ik nog wel eens iets toevoeg. Hierdoor veranderen de afbeeldingen en m'n manier van werken en dat  heeft natuurlijk gevolgen voor wat ik laat zien op m'n blog. Het zal denk ik zo gaan dat ik het ontwikkelen van een kinderverhaaltje stapje voor stapje in beeld ga brengen. Met dingen die ik hierbij tegen kom. Omdat dit nieuw voor me is, het ontwikkelen, heb ik nog geen idee wat dat dan inhoudt. Ik denk dat ik daar vanzelf wel achter kom, gaandeweg. En dat allemaal dankzij het spel Rekenlotto van de Kringloop. 

049

050

051

052

053

054

055

1 opmerking: