zondag 17 februari 2013

365 dagen project week 7

De liefde.



Valentijnsdag valt in deze week. De dag van de liefde. Een week over de liefde kan natuurlijk ook. In een kringloopwinkel vond ik rekenlotto. Twee dozen vol voor een euro. De tekeningen vond ik zo leuk, hebben dacht ik. Wat te doen met al die mooie plaatjes?
Het werd een kort kinderverhaaltje over de liefde. Hier heb ik de lottoplaatjes als lijdraad gebruikt. Ik vond het zo leuk om te doen dat ik heb besloten om regelmatig een verhaaltje over Jan en An te schrijven. Want zo heten ze.


042

043

044

045

046

047

048

3 opmerkingen:

  1. Oh wat gaaf. Jij kan mooi tekenen. mmm ik weet niet of i dat kan, maar het is een superleuk idee.
    Leuk dat je me bent gaan volgen, ik ga me bij jou ook aanmelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tja en dan lees ik net dat je rechtbanktekenaar bent. hihi, dan moet je wel kunnen tekenen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je het gevonden hebt. Net zo als jij was ik helemaal weg van de plaatjes. Die kleuren vond ik zo mooi, volgens mij zijn beide spelen die ik heb door dezelfde maker getekend. Helaas kan ik z'n naam niet vinden.
    Ik vind je blog ook heel leuk. Door 365 dagen creatief kwam ik op jou blog terecht (bloghoekje).

    BeantwoordenVerwijderen